Acasa - Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal - Reclamatii - Termeni si conditii de utilizare si de incheiere - Politica de folosire a cookie-urilor
Asigurarea RCA
Asigurarea Casco
Asigurarea PAD (polita de asigurare a locuintei impotriva dezastrelor naturale)
Asigurarea de calatorie in strainatate TRAVEL
Asigurarea de Tractare Auto
Asigurarea CMR
Asigurarea ROTR
Asigurarea de raspundere fata de calatori si bagaje
Asigurarea Biciclistilor
Asigurarea de Malpraxis Medical
Asigurarea de raspundere civila profesionala a avocatilor
Asigurarea de raspundere civila profesionala a arhitectilor
Asigurarea de sanatate privata
Cum se comanda corect o asigurare RCA ?
Legea 132/2017 (Legea RCA) explicata
Ce este contractul RCA si cu ce difera fata de polita RCA ?
Riscurile acoperite si excluderile contractului RCA
Descrierea procesului de despagubire RCA
Constatarea amiabila
Tarifele de referinta RCA
Asiguratul cu risc ridicat
Decontarea directa RCA
Inlocuirea temporara a vehiculului avariat
Obligatiile asiguratului RCA
Asigurarea RCA multipla
Conducatorii auto in asigurarea RCA
Documentul Carte Verde
Verificarea asigurarii RCA
Cererea de despagubire RCA si cuantumul despagubirilor
Accident cu vehicul neasigurat RCA
Informatii despre schimbarile RCA din 2016
Asigurare RCA pentru inmatriculare / transcriere
Asigurare RCA pentru numar provizoriu
Informatii despre sistemul Bonus-Malus
Cum transferam clasa Bonus-Malus ?
Modificarea clasei B/M pentru PF
Informatii despre baza de date CEDAM
Cum se suspenda contractul RCA ?
Incetarea / desfiintarea / denuntarea contractului RCA
Restituirea primei de asigurare RCA
Fondul national de protectie
Suspendarea inmatricularii
Informatii despre ITP
Plata si livrare
Despre noi
Cum preluam o comanda si metode de plata explicate
Mandatul de brokeraj
Legea 191/2015 - Completari la Legea PAD
Informatii despre polita PAD
Ce fac in caz de dauna PAD ?

RCA Ieftin


Suntem aici pentru tine
De incredere din 2007
Siguranta este unul dintre cele mai dorite sentimente
2024.11
  Compania de brokeraj PREVENTIV Insurance Broker_RBK-754
  • MyAccount
  • Calculator CASCO
    Calculator RCA
    Calculator PAD


    Termeni si conditii de utilizare si de incheiere


    Consultanta online de 17 ani
    inca din 2007.
    Online din 2007
    prezenti oriunde.
    multe contracte
    de asigurare.
    Calculator CASCO Calculator RCA Calculator PAD
    Prezentare termeni si conditii de utilizare si de incheiere

    Prin utilizarea site-ului www.rcapedia.ro se intelege ca utilizatorul a citit prezentul regulament si si-a dat acordul asupra clauzelor stipulate in el:

    1. Prestatorul de servicii

    1.1 Politele de asigurare sunt emise de catre asiguratori prin intermediul companiei de brokeraj PREVENTIV INSURANCE BROKER, persoana juridica romana, autorizata in conditiile prevederilor legale, de catre AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA si inmatriculata in Registrul intermediarilor principali - cod unic RBK-754.
    1.2 Adresa de corespondenta : Mangalia, B-dul Callatis, Nr. 11, Bl. MG29, Sc. B, Ap. 27, CAMERA 1, jud. Constanta.
    1.3 Adresa de email : comenzi@rcapedia.ro
    1.4 Numar de FAX : 0241524453
    1.5 Activitatea principala a prestatorului de servicii este identificata in codul CAEN la pozitia 6622 - Activitati ale agentilor si broker-ilor de asigurari.

    2. Definitii

    2.1 Termenii utilizati in Termeni si conditii se definesc astfel:
    - utilizator - orice persoana fizica sau reprezentant al unei persoane juridice care acceseaza site-ul si utilizeaza oricare din paginile acestuia in scop informativ sau in scopul plasarii unei comenzi.
    - Site - sau pagina de internet reprezinta ansamblul/ sistemul paginilor www accesibile pe internet la adresa https://www.rcapedia.ro/ reprezentand colectia de documente statice si dinamice, continand folderele grafice, scripturile si alte elemente de natura tehnico-informationala unite prin relatii reciproce, destinata incheierii contractelor de asigurare sau informarii utilizatorilor despre conditiile de asigurare, situatiile neprevazute cu care se pot confrunta ca si obligatiile statutului de asigurat.
    - Asigurat - persoana fizica sau juridica detinatoare a unui contract de asigurare cu un asigurator; calitatea de asigurat atrage dupa sine in mod automat acordul asupra conditiilor de asigurare si obligatiilor partilor implicate in incheierea lui, in momentul efectuarii platii.
    - Asigurator - o societate de asigurare in sensul definitiei prevazute la art.1 alin. (2) pct.3 si 4 din Legea nr. 237/2015 privind autorizarea si supravegherea activitatii de asigurare si reasigurare si care desfasoara activitati de distributie asigurari si reasigurari, potrivit Legii nr. 236/2018 privind distributia in asigurari, art. 3, alin. (1), pct. 9 si 10;
    - date cu caracter personal - conform legii 677/2001 cu privire la protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal si REGULAMENTULUI UE 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date: orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
    - contract la distanta - contractul de furnizare de servicii financiare incheiat intre prestatorul de servicii si asigurat, in cadrul unui sistem de vanzare la distanta sau al unui sistem de furnizare de servicii organizat de catre prestatorul de servicii care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

    3. Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii

    3.1 Prestatorul de servicii se obliga sa faca demersuri si sa depuna toate eforturile pentru a proteja pagina de internet si informatiile transmise prin utilizarea de diverse scripturi de protectie si a variate protocoale de acces parolat pe serverul bazei de date.
    3.2 Prestatorul de servicii se angajeaza sa puna la dispozitie pe site toate informatiile primite de la societatile de asigurare pentru ca utilizatorul sa poata alege in mod informat.
    3.3 Prestatorul de servicii se angajeaza sa preia in ordinea sosirii comenzile primite intr-un interval de maxim 4,5 ore de la salvare in timpul programului de lucru.
    3.4 In momentul lansarii comenzii prestatorul de servicii are dreptul si va inregistra data lansarii comenzii, ora precum si adresa IP de la care utilizatorul a lansat comanda.
    3.5 Prestatorul de servicii are dreptul sa solicite orice document necesar stabilirii interesului asigurabil in vederea eliminarii fraudelor.
    3.6 Prestatorul de servicii are dreptul sa anuleze o comanda atunci utilizatorul refuza prezentarea documentelor solicitate sau cand constata rea-vointa a acestuia.
    3.7 Daca polita de asigurare comandata nu poate fi emisa conform datelor comenzii lansate de catre utilizator ori din cauza netransmiterii documentelor solicitate de catre prestatorul de servicii utilizatorului iar plata primei de asigurare a fost initiata cu ajutorul platilor online cu cardul deblocarea sumei din contul utilizatorului se realizeaza in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 48 de ore de la instiintarea utilizatorului de catre prestatorul de servicii asupra situatiei la cererea scrisa a utilizatorului.
    3.8 Prestatorul are dreptul sa anunte utilizatorul prin orice mijloc de comunicare (posta electronica, SMS, telefon) de apropierea datei de expirare a asigurarii ce face obiectul comenzii ori legat de alte solicitari sau informari ce pot aparea pe parcursul perioadei asigurate.
    3.9 Prestatorul de servicii nu raspunde pentru nici o paguba (directa sau indirecta) adusa utilizatorului sau oricarei alte parti, referitoare la utilizarea acestui site si a informatiilor pe care acesta le cuprinde sau orice alte pagube sau vatamari cauzate de erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, virusi sau orice alti factori similari.
    3.10 Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, prestatorul de servicii nu poate fi raspunzator de inexactitati care pot aparea pe acest site. Este posibil ca unele tarife afisate/oferte transmise sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi sau a transmiterii unei oferte catre client cu un pret eronat, prestatorul de servicii are dreptul sa anuleze comanda utilizatorului sau sa revina si sa corecteze oferta transmisa acestuia.

    4 . Drepturile si obligatiile utilizatorului

    4.1 Utilizatorul are obligatia sa citeasca conditiile generale de asigurare, informatiile pentru client si conditiile specifice puse la dispozitie pe site.
    4.2 Utilizatorul este de acord cu incheierea contractului de mandat in brokeraj incheiat la distanta in momentul lansarii comenzii.
    4.3 Lansarea cererii/ofertei pe site-ul www.rcapedia.ro reprezinta acordul absolut al utilizatorului privind acceptarea tuturor prevederilor din prezentul document.
    4.4 Pentru lansarea comenzii utilizator se obliga sa completeze toate campurile solicitate de aplicatia pusa la dispozitie in acest sens pe www.rcapedia.ro.
    4.5 Utilizatorul are obligatia sa salveze o comanda folosind numai date reale si conforme documentelor ce vor sta la baza onorarii comenzii iar in cazul declararii de date eronate in comanda este de acord cu anularea acesteia automat.
    4.6 Utilizatorul are dreptul sa revina oricand asupra datelor completate inainte de lansarea comenzii apasand butonul "Modifica datele".
    4.7 Utilizatorul accepta pretul afisat pe site si a modalitatilor de plata disponibile in momentul lansarii comenzii.
    4.8 Utilizatorul se obliga sa trimita prin email sau FAX orice document necesar si solicitat pentru finalizarea comenzii.
    4.9 Refuzul utilizatorului de netrimitere a unuia sau mai multor documente solicitate se considera solicitare de anulare a comenzii.
    4.10 Modalitatile de plata ce pot fi alese de utilizator sunt : plata online cu cardul, plata in numerar (ramburs) sau prin transfer bancar cu ordin de plata. In anumite cazuri impuse de furnizorii externi ai prestatorului de servicii se poate limita accesul numai la anumite metode de plata.
    4.11 Dupa efectuarea comenzii utilizatorul primeste un mesaj de instiintare a salvarii comenzii in care este specificat numarul comenzii. De asemeni utilizatorul primeste prin email la adresa de email furnizata in cadrul comenzii un email de confirmare a comenzii ce contine toate datele comenzii lansate. Utilizatorul are obligatia de a se asigura atat inainte de lansarea comenzii cat si dupa lansarea acesteie (prin verificarea datelor primite prin email) asupra corectitudinii datelor comunicate.
    4.12 Utilizatorul intelege si accepta ca in cazul platilor online cu cardul procesatorul de plati nu are nici o obligatie fata de utilizatorul de a suporta vreuna din cheltuielile legate de denuntarea unilaterala de catre utilizator a contractului incheiat intre utilizator si prestatorul de servicii si ca nu raspunde in nici un fel fata de acesta.
    4.13 Utilizatorul are dreptul de a isi exercita dreptul de a denunta unilateral contractul pe parcursul perioadei de denuntare unilaterala de 14 zile calendaristice de la incheierea contractului/primirea politei si a conditiilor contractuale, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv, respectiv de 30 de zile calendaristice pentru denuntarea unilaterala a contractelor care au ca obiect asigurarile de viata cu mentionarea expresa ca in cazul asigurarilor obligatorii de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule se aplica reglementarile specifice acestei asigurari.
    4.14 Utilizatorul se obliga ca in momentul livrarii sa fie prezent la adresa de expeditie specificata in comanda sau sa desemneze o alta persoana sa fie prezenta in locul sau pentru finalizarea livrarii.
    4.15 Utilizatorul declara ca a luat la cunostinta :
    a. prevederile cu privire la dreptul consumatorului de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor din R4/2016 si conform OG 38/2015;
    b. conditiile de accesare a procedurilor de solutionare a litigiilor :
    - conform art.23 pct 2 - Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F, dupa caz, au obligatia sa informeze consumatorii cu privire la faptul ca entitatea careia i se pot adresa este SAL-FIN;
    - conform art.23 pct 3 - Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F. nu pot refuza solutionarea litigiului in cadrul SAL-FIN in cazul in care consumatorul si-a exprimat in mod expres si voluntar optiunea de solutionare.
    4.16 Utilizatorul este integral responsabil de informatiile transmise la momentul lansarii comenzii. Daca polita a fost emisa, informatiile nu se mai pot modifica. In acest caz, clientul isi asuma integral responsabilitatea pentru datele incorecte, care pot duce la o diferenta de plata si chiar la invalidarea politei respective. In cazul aparitiei unor astfel de erori, clientul isi asuma obligatia de a plati diferentele de prima rezultate sau alte sume aparute ca rezultat al furnizarii eronate a datelor de comanda a politei.
    4.17 Utilizatorul accepta ca prestatorul de servicii nu poate fi tras la raspundere sub nici o forma pentru neplaceri cauzate de furnizarea de catre clienti a unor informatii incorecte sau incomplete.

    5. Clauze cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal

    5.1 Prestatorul de servicii este inscris in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal cu numarul de inregistrare 16822.
    5.2 Conform legii 677/2001 cu privire la protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal si REGULAMENTULUI UE 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, asiguratul persoana fizica isi poate exercita dreptul de a fi informat, de acces si interventie asupra datelor precum si dreptul de opozitie.
    5.3 Asiguratul persoana fizica isi poate exercita drepturile prevazute la art.12 alin. (1), depunand la sediul central al prestatorul de servicii o cerere scrisa, datata si semnata.
    5.4 Toate datele personale furnizate de utilizator operatorului prin intermediul site-ului sunt necesare si colectate pentru identificarea celei mai avantajoase oferte pentru client/ utilizator si sunt prelucrate si utilizate pentru finalizarea comenzii al carei valabilitate este strans conditionata de autenticitatea lor.
    5.5 Prestatorul de servicii depune toate eforturile pentru a asigura confidentialitatea tuturor datelor furnizate de catre utilizator. Utilizatorul are obligatia de a furniza datele cerute complet, corect si adevarat pentru finalizarea comenzii. Furnizarea gresita a acestora atrage dupa sine penalizari in conformitate cu legea, iar furnizorul lor se face responsabil de suportarea acestora.
    5.6 Utilizatorul furnizor al datelor personale are tot dreptul de acces, de interventie si opozitie asupra datelor furnizate conform Legii 677/ 2001 cu privire la protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal si REGULAMENTULUI UE 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
    5.7 Utilizatorul poate renunta in orice moment la utilizarea site-ului sau poate cere incetarea imediata a prelucrarii datelor furnizate situatie in care va depune/transmite la sediul central al operatorului, la adresa de corespondenta : Mangalia, B-dul Callatis, Nr. 11, Bl. MG29, Sc. B, Ap. 27, CAMERA 1, jud. Constanta o cerere scrisa, semnata si datata in care va preciza acest lucru.
    ***
    Va informam ca, incepand cu data de 25 mai 2018, sunt aplicabile prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/2016, al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene, privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).

    Avand in vedere dispozitiile Regulamentului general privind protectia datelor, trebuie sa va exprimati consimtamantul (acordul) cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastr? cu caracter personal pe care le furnizati in vederea accesarii/furnizarii serviciilor oferite de PREVENTIV INSURANCE BROKER SRL prin intermediul site-ului www.rcapedia.ro si ale agentiilor sale.

    Refuzul dumneavoastra de a va da acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care va privesc conduce la imposibilitatea de a beneficia de serviciile oferite de PREVENTIV INSURANCE BROKER SRL.

    Exprimarea consimtamantului (acordului) cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza, de catre dumneavoastra, in momentul accesarii site-ului www.rcapedia.ro sau la solicitarea de servicii in sediile agentiilor noastre.


    INFORMARE PRIVIND PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

    in conformitate cu
    REGULAMENTUL UE  2016/679
    privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date
    (in continuare "Regulamentul")

    1. PREVENTIV INSURANCE BROKER SRL , cu sediul social in Mangalia, bdul. Callatis, nr.11, CAMERA1, bloc MG29, sc. B, etaj 3, ap. 27, judetul Constanta, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J13/504/2017, CUI21112686, website www.rcapedia.ro, telefon 034.1145784, e-mail dataprotection@e1asig.ro (in continuare "PREVENTIV" sau "noi"), prelucreaza datele cu caracter personal ale persoanelor care solicita incheierea unui contract de asigurare, persoane fizice, persoane fizice autorizate, forme de organizare si exercitare a unei profesii si, in general, orice alta entitate fara personalitate juridica (in continuare "Potentialii Clienti / Clientii").

    2. Datele cu caracter personal pe care le prelucram includ: nume, prenume, cod numeric personal, adresa de mail, telefon, adresa de domiciliu si/sau de resedinta, data si locul nasterii, varsta, sex, cetatenie, stare civila, detalii despre familie/sot/persoane in intretinere, hobby-uri, sporturi practicate, date referitoare la educatie, calificari/certificari, ocupatie, functie, istoric profesional, informatii legate de nivelul de venit, date din actul/actele de identitate, date din permisul de conducere si certificatul de inmatriculare, date privind bunuri pe care le detineti, semnatura olografa sau semnatura in format digital, alte date solicitate prin cererea-chestionar sau polita de asigurare si inregistrari audio ale convorbirilor telefonice prin call-center. 

    3. PREVENTIV proceseaza date cu caracter personal  ale Potentialilor Clienti / Clientilor in temeiul:
    (a) prevederilor legislatiei asigurarilor si reasigurarilor,
    (b) legislatiei fiscale,
    (c) Regulamentului, in baza art.6 alin. 1 lit b), c) si f) si acolo unde Potentialul Client / Clientul si-a dat acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal, in baza art. 6 alin. 1 lit. a),
    (d) precum si in baza cererii de oferta pentru incheierea unui contract de asigurare/a contractului de asigurare incheiat intre parti si a interteselor legitime urmarite de PREVENTIV la prezentarea ofertei de incheiere a contractului de asigurare/la incheierea, executarea, modificarea si incetarea contractului de asigurare.
    (e) o obligatie legala a PREVENTIV,
    (f) interesul legitim al PREVENTIV pentru efectuarea de analize statistice, raportari interne, prevenirea de fraude, etc.

    4. Furnizarea datelor indicate in legislatia asigurarilor si reasigurarilor, cea fiscala, precum si in alte prevederi legale, reprezinta o cerinta legala; furnizarea de alte date este voluntara, iar nefurnizarea acestora nu produce consecinte negative.

    5. PREVENTIV proceseaza datele cu caracter personal ale Potentialilor Clienti / Clientilor in masura in care se refera la cererea de oferta pentru incheierea unui contract de asigurare /incheierea, executarea, modificarea si incetarea contractului de asigurare, in scopuri legate de acestea, in special de urmatoarele:
    (a) pentru a genera si a comunica o oferta in vederea incheierii unui contract de asigurare, respectiv pentru incheierea, executarea, modificarea si incetarea contractului de asigurare;
    (b) in scopuri de raportare si evaluare interna;
    (c) solutionarea potentialelor litigii;
    (d) solutionarea reclamatiilor si a solicitarilor din partea clientilor;
    (e) identificarea clientilor, efectuarea de verificari de integritate si detectarea si prevenirea potentialelor fraude;
    (f) recuperarea de creante.

    6. PREVENTIV informeaza Potentialii Clienti / Clientii ca datele lor cu caracter personal pot fi divulgate urmatoarelor categorii de destinatari:
    (a) societatilor de asigurare, in scopuri administrative interne (de exemplu, in scopuri de raportare interna sau evaluare);
    (b) furnizorilor externi de servicii IT;
    (c) autoritatilor centrale sau locale ale statului, precum si Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) sau asociatii profesionale sau alte entitati ce activeaza in domeniul asigurarilor, precum Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania (BAAR);
    (d) instantelor de judecata;
    (e) colaboratori, parteneri sau contractori ai PREVENTIV.

    7. PREVENTIV informeaza Potentialii Clienti / Clientii ca perioada pentru care vor stoca datele lor cu caracter personal este:
    (a) maxim 1 an pentru oferta pentru incheierea unui contract de asigurare calculat de la data expirarii valabilitatii acesteia;
    (b) termenul maxim stabilit de legislatia asigurarilor, ale legislatiei fiscale, ale Regulamentului si a altor dispozitii legale general aplicabile.

    8. PREVENTIV informeaza Potentialii Clienti / Clientii ca, in limitele si in conditiile prevazute de Regulament, au urmatoarele drepturi, utilizand una dintre modalitatile listate: (i) accesul la datele sale personale; (ii) rectificarea datelor sale personale; (iii) stergerea datelor sale personale; (iv) limitarea prelucrarii datelor referitoare la acestea; (v) dreptul de a obiecta la prelucrare si (vi) dreptul la portabilitatea datelor, dupa cum urmeaza:
    (a) Dreptul de acces - se refera la dreptul de a obtine o confirmare din partea PREVENTIV ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatiile privind modalitatea in care sunt prelucrate;
    (b) Dreptul la opozitie - se refera la dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor cu caracter personal atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau cand are in vedere un interes legitim al PREVENTIV. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, exista dreptul de a va opune prelucrarii in orice moment.
    (c) Dreptul la rectificare - se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate din partea PREVENTIV;
    (d) Dreptul la stergerea datelor (sau "dreptul de a fi uitat") - se refera la dreptul sa solicitati sa fie sterse datele dumneavoastra cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; este retras consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; va opuneti prelucrarii si exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate cu nerespectarea legii; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a PREVENTIV; datele cu carater personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale;
    (e) Dreptul restrictionarii prelucrarii - poate fi exercitat in cazul in care contestati exactitatea datelor, pe o perioada care sa permita verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar dumneavoastra va opuneti stergerii datelor cu caracter personal, cerand in schimb restrictionarea; in cazul in care lui PREVENTIV nu ii mai sunt necesare datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar dumneavoastra ni le solicitati pentru realizarea sau constatarea unui drept in instanta; in cazul in care v-ati opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale PREVENTIV prevaleaza asupra celor ce va apartin dumneavoastra;
    (f) Dreptul la portabilitatea datelor - se refera la dreptul sa primiti de la PREVENTIV datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si care poate fi citit automat, precum si deptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic [acest drept se aplica daca datele cu caracter personal au fost transmise in baza consimtamantului dumneavoastra conform art.6 alin. (1) lit. a) si art.9 alin. (2) lit. a) din Regulament sau a executarii sau in vederea incheiererii unui contract conform art. 6 alin. (1) lit.b) din Regulament];
    Drepturile de mai sus se exercita prin cerere scrisa, semnata si datata, transmisa astfel:
    * prin posta la adresa: PREVENTIV INSURANCE BROKER SRL, Mangalia, CP121, OP1, judetul Constanta,
    * prin e-mail la adresa dataprotection@e1asig.ro  

    9. In cazul in care PREVENTIV proceseaza datele personale ale Potentialilor Clienti / Clientilor in baza consimtamantului acordat,  aveti dretul sa va retrageti consimntamantul in orice moment. Aceasta retragere nu afecteaza legalitatea prelucrarii bazate pe consimtamantul acoredat anterior.

    10. PREVENTIV informeaza Potentialii Clienti / Clientii ca au dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), in cazul in care acestea considera ca prelucrarea datelor cu caracter personal incalca Regulamentul.
    11. Potentialii Clienti / Clientii pot contacta responsabilul cu protectia datelor al PREVENTIV:
    * prin posta la adresa: PREVENTIV INSURANCE BROKER SRL, Mangalia, CP121, OP1, judetul Constanta, cu specificarea pe plic a destinatarului (responsabilul cu protectia datelor),
     * prin e-mail la adresa dataprotection@e1asig.ro    

    ***

    6. Comunicarea intre parti

    6.1 Comunicarea efectuata in legatura cu serviciul prestat trebuie sa fie realizata prin posta electronica la adresa de email a prestatorului de servicii sau prin intermediul sectiunii de Contact ori pe FAX si trebuie sa contina numarul comenzii, adresa de corespondenta precum si descrierea problemei.
    6.2 Comunicarea se considera ca a fost efectuata la momentul in care este primita de catre destinatar. Comunicarea prin posta electronica se considera ca a fost primita de catre destinatar in ziua expedierii cu succes a comunicarii. Expedierea se considera nereusita daca expeditorul primeste un mesaj de nelivrare.
    6.3 Prestatorul de servicii se angajeaza sa raspunda comunicarii primite in termen maxim de 30 de zile de la data primirii acesteia tot prin posta electronica la adresa de corespondenta comunicata de catre expeditor in cadrul comunicarii.

    7. Conditii de returnare a politelor de asigurare de catre utilizator

    7.1 Prestatorul de servicii are obligatia ca la solicitarea utilzatorului sa corecteze si sa retransmita catre utilizator polita de asigurare emisa ce contine informatii/date incorecte sau incomplete, in conditiile in care utilizatorul a furnizat in formularul de comanda informatii corecte si complete. In aceasta situatie, retransmiterea politei corectate catre utilizator se va face pe cheltuiala prestatorului de servicii.
    7.2 In situatia in care utilizatorul constata la momentul livrarii faptul ca in polita RCA sunt mentionate date eronate, din vina utilizatorului care a trecut in formularul de comanda date/informatii gresite, neconforme cu realitatea, acesta poate solicita, dupa caz, indreptarea erorilor si livrarea unei polite ce contine date corecte, suportand in acest caz taxa de transport in cuantumul comunicat de catre prestatorul de servicii.

    8. Litigii

    8.1. Partile au convenit ca toate neintelegerile privind prezentul contract sa fie rezolvate pe cale amiabila de reprezentantii lor.
    8.2. In cazul imposibilitatii realizarii unei intelegeri, solutionarea litigiului este de competenta instantei de la sediul prestatorului de servicii.

    9. Dispozitii finale

    9.1 Limba intrebuintata in relatiile dintre utilizator, asigurator si prestatorul de servicii este limba romana.
    9.2 Prestatorul de servicii are dreptul sa modifice unilateral prevederile din prezentul document.
    9.3 Prestatorul de servicii nu raspunde pentru nici o paguba (directa sau indirecta) adusa utilizatorului sau oricarei alte parti, referitoare la utilizarea site-ului www.rcapedia.ro de catre dvs. sau alta persoana sau pentru orice alte pagube sau vatamari cauzate de defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie, virusi sau orice alti factori similari.
    9.4 Prestatorul de servicii ofera pe site si legaturi catre alte site-uri, considerate a fi utile. Deoarece acestea nu se afla sub autoritatea sau sub controlul sau, prestatorul de servicii isi declina orice raspundere privind continutul acestora.
    9.5 Textele actelor legislative prezentate au un caracter informativ, iar prestatorul de servicii nu isi asuma raspunderea pentru consecintele juridice generate de folosirea acestora. Textele oficiale ale actelor normative sunt cele publicate în Monitorul Oficial al Romaniei

    Aplicatia RcaPedia